Subject: RE: Töövõime vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende määramine
From: "Taavet Reimers" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Tue, 13 Aug 2024 13:01:38 +0300

Tere

Eesti Kiirabi Liit kooskõlastab teie poolt 08.07.2024 kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks saadetud terviseministri määruse „Töövõime vähendamise 
ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende määrad“ eelnõu.

Lugupidamisega

Taavet Reimers

Eesti Kiirabi Liidu juhatuse esimees

From: Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 9, 2024 8:51 AM
To: [email-masked]
Subject: FW: Töövõime vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja 
nende määramine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 8, 2024 5:09 PM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Arstide Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Hambaarstide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Õdede 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Ämmaemandate Ühing 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Eratervishoiuasutuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kiirabi Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kindlustusseltside Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Töövõime vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende 
määramine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 15. augustiks.

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/00901b9e-7a3c-494c-993f-4bba4760fe65

Pealkiri: Töövõime vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende 
määramine

Registreerimise kuupäev: 08.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/72-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee